Božić je došao…


Božić je došao… 

JasliceBožić je došao, slavimo svi. Ja se veselim i pomažem roditeljima oko kuće, ja ih poštujem. Mi za Božić pjevamo, na Badnjak stavljamo kuglice za bor. Mio onda slavimo i jedemo Božićnu hranu. Svi mi na svijetu se moramo veselit zato što slavimo Isusa Krista što se rodio. Mi tada idemo Više

Božić u mojoj obitelji


Božić u mojoj obitelji 

Božić

Za mene je Božić kad smo svi zajedno, jer je taj blagdan poseban. Trebamo zahvalit Bogu na tom daru. Na Božić se moja obitelj raduje kao i Marija i Josip. Najbolja je večer na badnjak jer sve miriše po jelki i u zraku leti

Više

Božić – obitelj se veseli…


Božić  – obitelj se veseli

BožićBožić je vrijeme,
Ljubavi i dara.
A ne zla na zemlji,
Koje hara!
Isus se rodio,
U tople jasle se položio,
Umro je za nas,
Da nam ne padne
Ni jedna s glava vlas!
I zato jako, volimo Božić!

Marinko Pantić, 4 H, Šušnjevci

Božić 

Obitelj se veseli za
Stolom jer je Božić
I rodi se Božji Sin.
Isus će nas spasiti
I grijehe otkupiti.
Najsjajnija zvijezda na nebu sja
I veselo gledam je ja.
I pahuljice se vesele
Bijele i svom svijetu vele:

Više

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

Nadolazeći događaji