Na praznicima svjedočimo Isusovu dobrotu


NA PRAZNICIMA SVJEDOĆIMO ISUSOVU DOBROTU

Za nekoliko dana počinju ljetni praznici.Tada ću se jako igrati i veseliti ali to ne znači da se više neću moliti i ići u crkvu,dapače tada ću imati više vremena za crkvu jer ne idem u školu.Jako se radujem što ću ići na more pa ću se moliti Bogu da mi taj provod što ljepše prođe.Neću se zaboraviti moliti, ali ću se i puno igrati,kupati,veseliti,a najviše ću svjedočiti dobrotu živog,uskrslog i prisutnog Isusa Krista.

LUKA ĐAKOVIĆ 3. razred

NA PRAZNICIMA SVJEDOČIMO ISUSOVU DOBROTU

Ja za praznike idem u Rijeku.Da nema Isusove dobrote nebih bilo roditelja a niti ljetovanja.I zato trebamo zahvaliti Isusovoj dobroti što nam je darovao roditelje i ljetovanje.Ja naj više molim Isusa da nam pomogne da živimo i što smo zdravi.
DARIA BUBALO 3. RAZRED GORNJA VRBA

Na praznicima svjedočimo Isusovu dobrotu

Idem na ljetovanje na Hvar u Starigrad Bit će mi super. Zabavljat ću se, ali nikako se neću zaboraviti pomoliti dragome Isusu. Također neću zaboraviti svog dragog vjeroučitelja koji me puno toga naučio i uvijek ću mu biti zahvalna. Krist će uvijek biti sa mnom. Ako se netko slučajno razboli (a nadam se da neće) pomoči ću
slijedit ću Isusa. Ići ću u crkvu i moliti se.Volim Isusa i slijedit ću ga u svemu.

MARTINA STOJANAC 3. raz. GONJA VRBA

Na praznicima svjedočimo Isusovu dobrotu

Jedva čekam ljetne praznike. Tada ću se moći igrati i uživati. Tada ću svjedočiti Isusovu
Dobrotu . Znam da je živi, prisutni uskrsli Krist uvijek uz mene i da će
Uvijek biti. Ja ću činiti dobra djela kao što ih čini Isus Krist. Isus je govorio: Ljubite jedni
Druge, kao što sam ja ljubio vas.Zato ću ja, uvijek pomagati drugima i biti dobra svojim
Roditeljima koji me čuvaju i vole naj više od svega.Isus je oživljavao mrtve ,pomagao ljudima.Mene čuva Isus koji ima veliko srce za sve ljude!
JOSIPA KLJUČEVIĆ

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

