Mislili su neki – Helena Aničić, vjeroučiteljica


Bog i HrvatiMislili su neki

Na pamet mi pada ona pjesma Dražena Žanka: «Mislili su neki već nas neće biti, ni veselje svoje nisu znali kriti. Rastjerat nas triba da nas manje ima, nisu tu ni bili tad će reći svima…»

Često smo se u povijesti Hrvata susretali sa ljudima koji su htjeli uništiti sve što je hrvatsko i Hrvate rastjerati da se izgube u masi svijeta i zaborave na ono Hrvatsko što nose u sebi. Međutim svjedoci smo da im to nije uspjelo. Hvala Bogu!- odmah dodajem.

Sigurno da je jedan od važnih razloga što smo unatoč svemu opstali kao narod, vjera u Boga koja nas je ujedinjavala i svećenici koji su u nama održavali svijest pripadnosti narodu i molitvu Bogu da nas čuva, brani i ujedini.

Isto tako ovu pjesmu mogu primijeniti na svoj život, a vjerojatno i vi na svoj. Često su mi različiti ljudi pokušali pometnuti «klipove» od noge, misleći da su mi napakostili. Međutim hodajući u Božjoj prisutnosti, koje često nisam ni bila svjesna, kao ni Božje brige za mene, Bog je to vodio na pravi put. Nesvjesno su mi napravili dobro.

Koje li Božje brige i domišljatosti! Misleći da su me uništili bili su sretni. Ni slutili nisu da je to bilo dobro za mene. Iako sam se onda ljutila i shvaćala kao nepravdu sada vidim da je to dobro. Bog je to učinio na neki zaobilazan način dobro. I Isus kaže da smo vrjedniji od mnoštva vrabaca. Pa ako se Bog brine za vrapca kako li neće za nas, jer kaže da smo mu dragocjeniji. Hvala Bogu!

I onda kada je teško nemojte zaboraviti da se s Bogom vi uvijek zadnji smijete, najslađe! Jer Bog ono što ljudski umovi u svojoj čestoj zavidnosti i ljubomori naprave kao loše, okreće na dobro. Jer smo mi Božji miljenici! Hvala Bogu!

To jako dobro vidimo i u povijesti Hrvata, a vjerujem i svatko od nas u našoj osobnoj. Pokušajte se staviti u Božje ruke i često mu povjeravajte svoje molitve i pouzdanje. On vas neće iznevjeriti. I kad vas svi odbace Bog je na vašoj strani! A kad je Bog na vašoj strani onda ste na strani POBJEDNIKA! Pa nek' misle što hoće. Mi znamo izabrati ono najbolje!

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

