Kristijan Klišković, 1. a razred OŠ Vladimir Nazor


Kristijan Klišković, 1.a razred OŠ Vladimir Nazor - Kućica za IsusaNjemu se najviše sviđa ovaj kalež sa staklom jer je to kuća od Isusa. Tu živiIsus.

Kristian Klišković, 1. a razred OŠ Vladimir Nazor

8 komentara (+add yours?)

  1. SNOWFLAKE
    lip. 20, 2007 @ 16:26:42

    u kojem gradu je ta škola..ja sam iz rovinja i isto idem u OŠ Vladimira Nazora.

    Odgovori

  2. Administrator
    lip. 20, 2007 @ 21:22:59

    U Slavonskome Brodu

    Odgovori

  3. nathinchi
    kol. 11, 2008 @ 13:44:52

    ovo je tako slatko ali nije bolje od prvašića osnovne škole vladimira nayora u rovinju
    oni su tako slatki i više znaju o vjeronauku nego osmaši i viši razredi

    Odgovori

  4. nathinchi
    kol. 11, 2008 @ 13:45:42

    hey  ovo je supać

    Odgovori

  5. mario
    kol. 28, 2008 @ 14:03:44

    kiki ovdje je tvoj prijatelj mario

    Odgovori

  6. mario
    sij. 14, 2009 @ 12:05:56

    tine hajd se dopisivat

    Odgovori

  7. kikackliškovićdavor
    tra. 14, 2011 @ 17:09:16

    I samo da kažem ja sam peti razred 5d

    Odgovori

  8. Kristian Klišković
    tra. 15, 2011 @ 22:17:26

    Ja sam Kristian Klišković iz Sl.broda i idem u 5.d razred ovo je kad sam išo u 1.razred.Moj tetak je ovo objavio prije 4 godine.

    Odgovori

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

