Božja blizina, 4. razred PŠ Gornja Vrba


Božja blizina

Jedne večeri sam pisao zadaću iz vjeronauka na temu :Božja blizina.
Ali nisam znao što bih napisao.Malo sam pogledao oko sebe.Odjednom mi je nešto sinulo.Htio sam napisati kako mi je bog govorio ali sam mislio da neće ispasti dobro.Sutradan sam u crkvi slušao o tome kako Bog sve vidi što se događa na svijetu.Na sreću dobio sam pet iz sastava a Bog je u blizini bio i sve to vidio.

Luka Đaković 4,r. OŠ Vladimir Nazor

Božja blizina
Božju blizinu osjećam kad činim dobra djela,kad pogledam ruže, kad pružim ruke
Prema suncu.Pogledala sam u sliku anđela i osjetila Božju blizinu. Ukrala sam cvijet
Na kojem je stigao leptir.Leptir me podsjetio na Boga i dotaknula sam ga.Srce mi
Je lupalo kao da hoće reći :BOG JE U BLIZINI!
 

Nikolina Jurić 4,r.OŠ Vladimir Nazor

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

