Stvoren sam na Božju sliku – učenici 4. razreda Gornja Bebrina


Stvoren  sam  na  Božju  sliku

Od  starijih  sam  čula  da  je  svaki  čovjek  stvoren  na  Božju  sliku.  Pogledam  se  u  ogledalo  i razmišljam. Kada  je  tako  zahvalna  sam  Bogu  za  svoj  fizički  izgled. Bog  mi  je  dao  govor  pa  mogu  sa  svima  razgovarati, sa  svojim  očima  mogu  sve  vidjeti  i  veseliti  se  svemu  što  me  okružuje. Raspoznavajući  razne  zvukove  mogu  čuti  sve  što  se  događa  oko  mene. Udišući  zrak  mogu  raspoznati  razne  mirise  te  tako  osjećam  sve  promjene  ako  nastaju  oko  mene.Za  sve  ovo  zahvalna  sam  Bogu  što  mi  je  sve  podario. Bog  je  bio  uistinu  milostiv  na  svim  ovim  darovima  da  uživamo  u  ovom  zemaljskom  životu.

Stvoren sam na Božju sliku

 To  znači da smo mi  ljudi  stvoreni onako kako je Bog htio  i nas zamišljao. Bog nam je podario: život, ljubav, prijateljstvo, pamet, obitelj.  Svi mi ljudi znamo Da  nas  je  Bog  stvorio i mi  smo  mu  za  to zahvalni, ali  opet  psujemo,  svađamo  se i  ponekad  činimo loša  djela. Kada  bi  svi  ljudi bili  onakvi  kako  ih  je  Bog  stvorio  on  bi  bio  sretan.

Učenici 4.razreda PŠ Gprnja Bebrina

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

