Ovu čestitku šaljem svojoj mami…


  

Božić nekada da se ne zaboraviOvu čestitku šaljem svojoj mami.

Poljubit ću je, i ljubav joj dati.

Jer Božić je takvo vrijeme,

vrijeme snova, dobrih djela.

Božićna čestitka   
 

Na Božić sa mamom,

najljepši moj je smijeh

na Božić ću reći

samo dobru riječ.

 

 

I na kraju,

Nek' cijeli svijet

Prašta voli i

Prati Isusa.

  Martina Stojanac 

 Čestitka Isusu 

Čestitka za BožićOvu čestitku ne upućujem majci, ocu, ili nekome iz ZEMALJSKE obitelji. Upućujem ju nekome iz svoje NEBESKE obitelji. Isusu, svome bratu. Da, bratu, jer Isus je Sin Božji, a svi smo mi Božja djeca. Svi ste vi Božja djeca i moja braća i sestre. Isuse, brate moj, za TVOJ ROĐENDAN – tj. za Božić, dajem Ti obećanje i polažem ga u Tvoje kopljem probodeno sveto srce, obećavam da ću Ti biti vjerna, pomagati siromašnima i ispunjavati Tvoje riječi. Volim te, moj BRATE.

 Mia Bilandžija 

Čestitka za Božić 

Draga moja obitelji, hvala vam za sve što ste za mene učinili.

Hvala vam što ste me odgajali tako dobro bez grijeha, što ste me branili od zla. Hvala vam što ste se brinuli za mene i dali mi podršku u mome radu. Hvala vam što ste mi pružili mnogo ljubavi u životu i pružili mi sretan dom. Hvala vam što ste u mene unijeli vjeru u Oca Svemogućega. Neka vas Bog prati u sve vjeke vjekova amen. Sretan Božić i Nova 2007. godina!!

Magdalena Krajinović

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

