Božićno svijetlo u mojoj obitelji – Martina Stojanac, 4. razred Gornja Vrba


Božićno svijetlo u mojoj obitelji 

Bilo je to Božićno jutro. Ja sam još spavala, a odjednom mi je brat uletio u sobu i rekao: "Seko, seko budi se Božić je!" U mene je ušla božićna svjetlost. Kada sam sišla dolje, kolači su tako lijepo mirisali. Potrčala sam mami u zagrljaj i čestitala joj Božić. Zajedno smo ručali i pomolili se. Braća i ja otišli smo baki i djedu čestitati Božić. Darovi ispod bora sjali su kao nikada do sada. Moj ujak, i ujna i mala sestrična baš su na Božić došli iz Austrije, pa nam je bilo jako lijepo. Za Božić svi ljudi postaju bolji jer se u svima nama Isus rađa ponovno. Božić je najljepši blagdan. Dan kada se rodio Spasitelj.

 Martina Stojanac, 4. razred Gornja Vrba 

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

