Ja sam Isusovo svjetlo…Moja vjera u Isusa….


Ja sam Isusovo svjetlo

Helena Marić, 2 a raz. G. VrbaJa sam dobra kad slušam roditelje, kad pomažem starijima, kada se molim i idem u Crkvu, kada nikome ne želim zlo.

Helena Marić, 2 a, Gornja Vrba

Moja vjera u Isusa

Ja vjerujem u Isusa tako da mu se svakim danom molim i da ga ljubim do kraja života.

Helena Marić, 2 a, Gornja Vrba

2 komentara (+add yours?)

  1. ana
    ruj. 24, 2009 @ 20:39:36

    KUL SI ISPALA NA SLICI HHHHHHH IMAS DOBRE SASTAVE.

    Odgovori

  2. ana
    ruj. 24, 2009 @ 20:40:06

    KULLLLL

    Odgovori

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

