Za blagdan Božića svi krščani slave…Dragi Isuse ja vjerujem u tebe…


Za blagdan Božića svi krščani slave…Božić

Gabriela Ravlić, 2 a, Gornja VrbaZa blagdan Božića svi kršćani slave rođenje Isusa Krista. Prije Božića su 4 tjedna Adventa tijekom kojeg odlazimo na zornice.
Uoči Božića mnogi odlaze na misu polnoćku. Božiću se posebno vesele djeca jer se kiti bor i dobivaju darove. Posebno je svečano u crkvama gdje se pjevaju božićne pjesme i postavljaju jaslice.
Ja volim Božić jer dobivam darove.

Gabrijela Ravlić, 2 a, Gornja Vrba

Dragi Isuse ja vjerujem u tebe 

Dragi Isuse ja vjerujem u tebe.  I ja te volim. Molim te čuvaj mene i moju obitelj.

 Gabrijela Ravlić, 2 a, Gornja Vrba

2 Komentara (+dodaj svoje?)

  1. zvonimir
    Kol 08, 2009 @ 15:45:39

    ma prekrasan sastav

    Odgovori

  2. anamary
    Pro 01, 2010 @ 19:11:36

    u jednoj zimskoj noći
    tamo gdje je visok snijeg
    kraljevi dolaze darove daju
    NAŠEM MALOM KRALJEVIĆU!!!!!!!

    ISUS…….

    Odgovori

Odgovori

Prati

Get every new post delivered to your Inbox.

