Prva Sveta pričest


Radost-  Na početku prvopričesničke mise

U svitanje novog dana

Došli smo do Tvog oltara.

Donijeli smo čiste duše

Dječja srca puna žara,

____________________________________

Prvi put ćeš k nama doći

Pod prilikom svetog kruha.

Čekamo te i želimo

Donesi nam svoga Duha.

______________________________________

Radost ovog svetog jutra

Nek se nikad ne ugasi.

Tvoja ljubav, Tvoja milost

Nek nam dušu uvijek krasi. 

POMIRENJE – Na početku prvopričesničke mise

Od danas, Gospode,
daj mi da Te slijedim
jer samo tako naći ću svoj mir.

______________________________________

Dlanovima svojim
dotakni mi čelo
da ponovno mogu ponosno koračat.
Osmjehom svojim
ugrij moje srce
da ponovno svima ljubav mogu dat.
______________________________________

Poljupcem svojim
otvori mi oči
da ponovno mogu vidjeti svoj put.

______________________________________

Od danas, Gospode,
daj mi da Te slijedim
jer samo tako naći ću svoj mir.

 Prije prve pričesti

O, Isuse, Ti me možeš

Očuvati čista,

Da u meni krsna milost

Uvijek novim sjajem blista.

__________________________________

O Isuse, ti me možeš

Učiniti jakim

Da pobjednik s Tobom budem,

Boreći se sa zlom svakim.

_______________________________

O Isuse, Ti me možeš

Učiniti svetim,

Da kreposti divnom stazom

U ljubavi k Tebi letim.

____________________

 

O Isuse, zato Tebi

Dajem svega sebe,

Da od sada cijelim bićem

Uvijek ljubim samo Tebe. 

1 komentar (+add yours?)

  1. mdf95
    svi. 18, 2008 @ 11:49:54

    sve je super

    Odgovori

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

