Molitva za najbolju mamu


 Molitva za najbolju mamu

Moja draga mama puna je dobrote i uvijek me tješi kad plačem. Ona je kao sunce što sja na visini. Dobra je jako moja mama, ona mene voli i cijelu moju obitelj. Ja nju volim zbog njezine dobrote i zbog njezinog toplog srca.

Gabrijela Ravlić, 2 A

Moja najbolja mama ja te volim najviše na svijetu. Hvala što si me rodila. Puno ti hvala za to što si me rodila, što me učiš je dobro. Ja molim Isusa da moja mama živi sto godina i da uvijek bude sa mnom. Amen

Helena Marić, 2 A

Moja mama u mom srcu

Moja mama molim za tebe i pišem ti ovu pjesmu. Mama ti si mi srce i duša. Duša koja me voli, koja me brani, koja mi pomaže u svađi i nevolji. Mama ja te jako volim, ja te jako ljubim. Učinit ću sve za tebe. Još ću ti jednom reći: ja te ljubim. Još ću ti reći: Hvala.

Sandra Šokić, 2 a

6 komentara (+add yours?)

  1. arjeta murati
    lis. 19, 2008 @ 13:16:09

    Mama moja mama,
    tvoja ljubav je kao za ptice toplota i hrana,
    sto bez nje nemogu da zive.!
    volim te punoo puno pun!
    moja draga mama!

    Odgovori

  2. arjeta murati
    lis. 19, 2008 @ 13:17:13

    ovo je najljepsi web koi sam kada vidjela zato sto na svjetu en postoi vece blago od mame!

    Odgovori

  3. Sandra
    svi. 02, 2009 @ 09:25:30

    SVAKI PUT KAD POMISLIM NA SVOJU MAMU UVJEK SE SJETIM SASTAVA KOJI
    SAM NA PISALA I ONDA MI NEBUDE ZAO NICEGA!!”!
    SANDRA ŠOKI 4.A
    GORNJA VRBA

    Odgovori

  4. Sandra
    svi. 02, 2009 @ 09:27:21

    OPET JA ALI OVI KOMENTARI SU SUPER STVARNO NIKAD NIJE BILO BOLJIH !!!!!!

    SANDRA ŠOKIC

    Odgovori

  5. Sandra
    svi. 02, 2009 @ 09:29:16

    MAMA TI SI MI SVE DUSA ,ZIVOT I LJUBAV ALI VELIKA!!!!!

    VOLIM TE NAJVISE MAMA TOJA SANDRA !!!!!

    Odgovori

  6. Sandra
    lip. 29, 2009 @ 17:55:13

    alo

    Odgovori

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

