Molitva za moju mamu,…To je ljubav… – 2. raz. XI. osnovna škola – 2c


Moja draga mama

Draga mama jako te jako puno volim i mislim da si mi ti najljepša mama na cijelo svijetu od svih žena uvijek kad me god nešto zamoliš to ću učiniti samo za tebe radi tvog srca da uvijek bude uz mene da te grlim i ljubim u tvoju predivno lice samo mi bude žao kad se malo naljutim na tebe. Volim kada mi pomažeš pisat zadaću i kada se igramo: pogoditi tko i još nekih igara. Volim te puno mamo.

Elizabeta Kožulj, 2 c

Moja dobra majka

Moja majka je srce u duši. Ona je bijeli snijeg i lijepa kao čarobni anđeo. Ona je za mene čarobna vila i ljubav cijela, da bar ostane zauvijek sa mnom. Ja bih s njom otišao u nebo i da ju nikad ne izgubim, da ostane zauvijek sa mnom.

Matej Antunović, 2 c

Moja majka

Draga mama, jako te puno volim i ti si mi sve što mi treba. Tvoj zagrljaj je topao, tvoje oči su vedre poput neba, tvoja duša je topla, a obrazi rumeni poput ruže. Volim kada mi kažeš volim te.

Isuse, hvala ti za moju mamu.

Isuse, hvala ti što je zdrava.

Isuse, hvala ti što je lijepa.

Isuse, hvala ti što me moja mama voli.

Isuse, znam da nas ti voliš.

Mia Glavić, 2 c

Moja mama

Moja mama je jako draga i lijepa. Ja svoju mamu volim zato što mi stalno kupuje što poželim. Ja nju stalno volim i ljubim. I ona mene. Ona mi stalno pomaže i uvijek je uz mene kao i dragi Isus. Moja mama me stalno pazi i hrani. Svoju mamu volim najviše na svijetu. Ona mi je najbolja mama koju sam ikad vidjela.

Lana Stajić

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

