Moje sunce


Moje  sunce

Bio  je  školski  dan.Došla  am  iz   škole.Majka me  je  upitala  kakvih  ima  ocjena.Nikakvih  rekla  sam  i  otišla  u  sobu.Uzela  sam  svoj  dnevnik  i  pisala  sam  kakav  mi  je  danas  bio  dan.Dobila  sam  jedan.Majci  nisam  rekla,a  ako joj  reknem  rastužit  ću  ju  i  srce  moje  majke  bit  će  tužno.Majka  mi  je  uvijek  pričala  da  joj  reknem  sve  ocjene  pa  i  one  lošije.Odlučila  sam  da  ću  majci  reći ocjenu,ali  znam  da  će  majka  biti   tužna.Sišla  sam  s  posljednje  stepenice.Otvorila  sam  vrata.Zašto  si  tužna  upita  me  majka.Da  ti  se  nešto  nije  dogodilo.Majko  moram  ti  nešto  reći,ali  nemoj  vikati.Danas  u  školi  dobila  sam  jedan  ali  ti  nisam  rekla.Izvadila  sam  bilježnicu  i  pokazala  je  majci.Ja sam  ti  uvijek  govorila  da  mi  kažeš  istinu  reče  majka.Znam  i  zbog  toga  mi  je  žao.Nemoj  biti  tužna  reče  majka  svakome  se  dogodi.Oči  moje  majke  su  sjale  kao  što  sunce  na  nebu  sja.Izašle  smo  van.Šetale  smo  se  po  šumi  i  pjevale  radosne  pjesme.Stigle  smo  kući.Otišla  sam  u  krevet  i  pogledala  sam  stranicu  na  kojoj  je  bio  loš  dan.Sad  sam  napisala  da  sam  rekla   majci    istinu.Otišle smo  u  šetnju  i  pjevale  smo  razne  pjesme.Rekla  sam  da  ću  uvijek  govoriti  istinu.Neću  više  ništa  tajiti.Sve  ću  reći  svojoj  dragoj,  veseloj  majci.

Matea  Zirdum, 4. raz. G. Vrba

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

