Isus u gostima


Isus me na telefon nazvao: »Večeras dolazim kod tebe u goste«!

Jednog običnog dana netko me nazvao. Bio je to Isus. Isus koji je Uskrsnuo i žrtvovao se za nas.
Od sreće nisam znala što da radim. Bila sam uzbuđena, znala sam da je On Božji Sini i Spasitelj. Napokon je došao taj trenutak. Vidjela sam Isusa bio je to čaroban trenutak. On je bio sav u bijelom kao anđeo. Isus i ja smo sjeli i puno toga pričali. Pričali smo o svemu od Isusova rođenja do Uskrsnuća.
Isus je bio sretan, a i ja. Na kraju sam Isusa zamolila da čuva svijet, a posebno moju obitelj. Isus je obećao da će uvijek biti uz mene i štiti me od zla. Onda je otišao, ali ne iz moga srca jer će uvijek biti uz mene.
Zato svima poručujem da vjeruju, jer je Isus prijatelj koji neće izdati, a uvijek će biti u našim srcima.

Helena Marić, 4 a, Gornja Vrba

josipanicic@yahoo.com
Josip Anicic, prof
http://anicic.korisnik.com

2 komentara (+add yours?)

  1. hajdi
    velj. 27, 2009 @ 09:35:01

    ovo je više nego odlično

    Odgovori

  2. Kristian
    tra. 16, 2009 @ 21:29:25

    Predivno! Svaka pohvala!
    Poruka je nedvojbena i jasna – vjerujmo!

    Odgovori

Odgovori

Preoruke

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

www.jutarnja-zvona.com

Ovaj portal koristi i preporučuje Jutarnja Zvona web hosting

