MOLITVA SV JOSIPU STARIJA OD 1900 GODINA


ČUDOTVORNA MOLITVA SV JOSIPU STARIJA OD 1900 GODINA
Moli ovu molitvu kroz 9 uzastopnih jutara za bilo koju želju. Još se nije čulo,da nije BILA USLIŠANA,onome tko je molio.

O Sveti Josipe,čija je zaštita tako velika,tako jaka,tako izravna pred Božjom krunom,STAVLJAM U TEBE SVE SVOJE POTREBE I ŽELJE.
O Sveti Josipe pomozi mi svojim snažnim zagovorom i izmoli za mene svog Djevičanskog Sina sve duhovne blagoslove kroz Isusa Krista,Našeg Gospodina,tako da,budući da sam vezan-a tvojoj Nebeskoj snazi,mogu iskazati svoju zahvalu i poštovanje Najljubljenijem Ocu. O Sveti Josipe nikad se neću moći umoriti promatrajući Isusa kako spava u tvojim rukama.Ne usuđujem se prići dok se on odmara u blizini Tvoga srca. Zagrli ga u moje ime i poljubi Njegovu nježnu Glavu za mene,i zamoli ga da mi uzvrati poljubac kad udahnem posljednji uzdah. Sveti Josipe,zaštitniče umirućih,moli za nas. Amen.

7 Komentara (+dodaj svoje?)

  1. ana
    Lis 04, 2013 @ 07:30:11

    Ziva istina!!! Provela me kroz mnoge teske situacije!!

    Odgovori

  2. SENDIJA
    Stu 08, 2013 @ 13:14:01

    MOLIM TE SVETI JOSIPE USLISI MI OVU MOLBU VOLJELA BIH UPOZNATI COVJEKA SA KOJIM CU SE VJENCATI U CKRVI TO MI JE NAJVECA ZELJA I PROVESTI CIJELI ZIVOT SA NJIME CUVAJ MOGA DRAGOGA OCA I MOJU MAJKU KAO I MOGA BRATA I NJEGOVU OBITELJ A MOJOJ DRAGOJ DJECI OSIGURAJ SRETNU BUDUCNOST JER SU PREVISE PATILI U RANOM DJETINJSTU DRAGI SVETI JOSIPE JOS IMAM VELIKU ZELJU ZA OZDRAVLJENJEM MOJE PROJATELJICE MIRE IZ SVICARSKE HVALA TI DRAGI SVETI JOSIPE

    Odgovori

  3. marija
    Pro 12, 2013 @ 09:12:13

    Sveti Josipe ozdravi uz pomoć malog Isusa mog brata Antu i usmjeri pravim putem mog unuka Stipu.

    Odgovori

  4. kata
    Sij 12, 2014 @ 21:40:24

    uslišana molitva, otac od 53 godine, psovač Boga i svih svetaca, nikad nije pohodio nedjeljne mise. mjesec dana nakon izmoljenog ja cujem da je tata išao i ide svaku nedjelju na misu i iz njegovih usta više nemožeš čuti velike psovke,. Bogu hvala, i nasem dragome svetom Josipu koji je nas dragi zagovornik.

    Odgovori

  5. nikolina
    Velj 24, 2014 @ 18:43:51

    Sveti moj Jospie pomozi da se moja mlitva cast tebi uslisi za moga brata<3

    Odgovori

  6. nikolina
    Velj 24, 2014 @ 18:45:53

    Sveti moj Josipe,pomozi da se moja molitva u cast tebi uslisi za moga brata

    Odgovori

  7. jasna
    Tra 02, 2014 @ 10:55:17

    Sveti Josipe , hvala ti
    Uslišio si moju molbu

    Odgovori

Odgovori

Prati

Get every new post delivered to your Inbox.

